onsdag, november 05, 2008

Dimma...

Här har varit ordentligt dimmigt två dagar i rad nu, emellanåt riktigt ordentligt så man knappt sett att köra bil. Riktigt otäckt att inte se mer än 20m framför sig, vad som helst kan ju dyka upp! Men stundtals är det ganska vackert också... (oftast när kameran är lååångt borta dock...)

Har haft en härlig ridtur med den andra Dimman, dvs hästen =), medan Camilla passade Alma och har dessutom hunnit baka 8 limpor lantbröd och massor av honungsknäcke (jättegott! surdeg, långjäsning och massa honung!)

Utöver detta föräldramöte på dagis. Så... just nu känner jag mig tämligen dimmig i huvudet och längtar bara efter sängen! Idag orkar jag nog inte ens se "Bonde söker fru" och "Oskyldigt dömd" som jag annars följer slaviskt, jag är så trött att jag mår illa, så... God Natt!

Inga kommentarer: