torsdag, oktober 06, 2011

Nytt badrum önskas!

Alla ni som någon gång varit inne i vårat badrum, vet vilken MARDRÖM det är med sina släppande plastmattor, tvättmaskin och torktumlare inne i duschen, en toastl som inte sitter fast i golvet, mm mm. Hur väggarna ser ut innuti vågar jag knappt tänka på...

Så om ni tycker att badrummet är i behov av viss renovering, och om ni vill slippa upplevelsen av badrummet från hell igen, ska ni rösta på vårat badrum i tävlingen där badrum i nöd kan få en upprustning för 50.000kr! HÄR röstar ni. ;-) http://www.svedbergs.se/radda-badrummet-posts/?id=314

7 kommentarer:

Anonym sa...

Länken funkar ej! :/

Karin sa...

Självklart får du min röst =) Länken funkade inte men jag letade reda på ditt badrum ändå...känner dig inte men gillar din blogg, är inne lite nu och då! Hoppas du vinner!!

Anonym sa...

Jag har då röstat på dig!/Läsfröken

jenny sa...

hej! grannen uppe i backen här, vi hittade en kattunge vid hembygsgården i dag. en svart,vit. Ni kan inte tros veta vems de kan vara?

Linda Färnevik sa...

Svartvit kattunge... Hur liten är den? Loppisen har svartvita kattungar, men de är bara ca 8v och borde knappast vara på vift så långt bort? Mamman till de kattungarna är dock liten, ser ut att vara kanske 5 mån, men är vuxen... Några andra små svartvita kommer jag inte på för stunden...

(och vilken granne är du? Jag har dålig koll känner jag... ;-))

jenny sa...

okej, kanske ska höra med dom då, "cattis porslins" dotter. bor dock inte hemma längre men va hemma i dag och då såg vi den.

tack för hjälpen:)

Linda Färnevik sa...

Okej! Lycka till!