söndag, maj 20, 2012

Chili

Jag vet inte riktigt vad som hände... Jag tycker ju egentligen inte ens att chili är särskilt gott... (men visst, det är roligt och tacksamt att odla i alla fall)

I alla fall, så ville jag prova Sweet banana, utöver de 4 stora övervintrade plantor jag redan hade. Hoppsan, jag fick visst fröer av Marie, och så blev det fyra sorter istället för en. Och ett par plantor av varje dessutom.Vad jag ska med alla dem till vet jag inte riktigt, men de är fina, och en del plantor har redan hunnit sätta knoppar.! =)

(det här är bara hälften...)

1 kommentar:

LINDA sa...

Ha ha ha - jag känner precis på samma sätt! Vad hände? Jag som gillar milda smaker ;) Mina står ute på avhärdning i dag. Snart ska de få komma ut till växthuset ... hm ... kanske redan i dag - de kan ju få ha skuggväv över sig några dagar :)

//Linda