måndag, mars 18, 2013

Avdelat

I början av året kom jag över begagnade jeppegrindar till just min bilmodell och slog till, dock är det först nu som de kommit in. Trots att det skulle vara anpassade till just peugot 307, så passade det inte riiiiktigt utan fick byggas om litegrann, vilket förstås inte var högsta prioritet (hos maken alltså. Hos mig är det mesta som är hundrelaterat, absolut prio 1 ;-) )

Till slut kom de alltså in, och jag har egenhändigt fixat en mellanvägg också (vilket var svårare än jag trodde från början. Massvis av vinklar i ett bagageutrymme, och svårt att mäta och få det rätt när det är så trångt dessutom) Nu blir det avsevärt lättare med placeringen av hundar när det ska åkas till träningar och tävlingar, det är nämligen allt som oftast både två-och tre hundar, och lika många människor, i bilen, när vi ska någonstans! =)
Skitig bil? Nä... tycker du!?


Inga kommentarer: