tisdag, mars 19, 2013

Halsband, ett helt gäng...

Trikåfoder (ännu en slaktad, urvuxen body), reflexpasspoal och vävt dekorband
med reflexpasspoal och brett fleecefoder
två nyanser av grönt, med reflexpasspoal och blomnitar
...men lugn! Det är bara det blå som är Toolahs, resten är beställda halsband. =)

Nu har jag dessutom fått hem märket med "loggan", som synes. =) Det var på tiden, har jag fått höra. Eftersom jag (just nu...) syr till hund, så var det Toolahs namn som fick inspirera där också. =)

4 kommentarer:

Karin sa...

Vilka fina halsband! :-)

Vad tar du för ett halsband!?

/Karin

Johnna G sa...

Jag undrar som Karin, kostnad för dessa fina halsband?

Linda Färnevik sa...

Det beror helt på hur de ser ut och på materialval! Hör av er till mig privat (linda.farnevik@spray.se) så kan vi kika närmare på vad det skulle kosta!

Sofia sa...

Jag måste bara få säga att du inspirerar mig! Du är duktig på så många olika saker, så många talanger!
Hejja du! =)