tisdag, december 13, 2011

Vi komma, vi komma, från pepparkakeland!

Eller ja, den här snubben kom från Schenker. Läckra arbetsuniformer de har på det företaget! ;-)

Det roligaste var nästan, att jag stod med ryggen mot lastbilen och lastade ur Tilde ur bilen när ett gäng ungdomar kom gående. De skrattade hysteriskt och pekade på mig (trodde jag...) jag tyckte det kändes väldigt olustigt, varför beter de sig så där, vad är det som är så lustigt, undrade jag... Så vänder jag mig om, och får syn på världens största pepparkaka, 4 meter ifrån mig! Blandade känslor, både överraskning och lättnad! ;-)


(Om ni undrar över bildkvaliteen... Jag fotade med mobilen, men fick inte över bilden till datorn... Så då fick jag helt enkelt fotografera av mobilens bildskärm... Var ju tvungen att dela med mig av det här oväntade mötet!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart, vilken glädjespridare !