tisdag, september 15, 2009

Nu börjar det..

Dessbättre fick jag byta laxeringsmedel, nu har jag ett där jag bara måste dricka ngn liter, och med 12 timmars mellanrum. En stor förbättring, förutom att jag måste upp kl 01 i natt och göra det hela en gång till. Jag har just fått dricka första omgången, det smakade förjävligt rent sagt (tänk er att blanda citron med vätskeersättning, fylla på med mer salt och sedan ånga bort så gott som allt vatten.)

Snart drar det väl igång, och jag har blivit lovad morfin om det gör för ont, vilket dessvärre även läkaren trodde att det skulle göra... =/

Ang. morgondagens undersökning, så ska till ytterligare studier av mitt inre tydligen: de ska göra en gastroskopi utöver coloskopin... Jag ska kräva att bli sövd... Oavsett vad de säger...

1 kommentar:

Elin sa...

Hejsan! Igen.
Vet vad du går igenom med laxerings medel(den sorten hade jag med, blä den var inte god) och undersökningar både här och där i magen.Tänker på dig , hoppas det får gå smärtfritt som möjligt för dig imorgon.Kan ju inte trösta dig på något sätt mer än att jag tänker på dig du får tänka på positiva och roliga saker Alma , stybbe , ert fina röda hus, hästen osv....

Kramiz Elin