onsdag, mars 10, 2010

Vandringsbok


(bilden är lånad från Home on the Range. Jag orkade inte plocka fram kameran när det redan fanns en bild. =))

Det vandrar runt en bok med smarta miljö OCH ekonomitips genom bloggvärlden, och just nu är den hos mig! Finns en hel del man kan göra för att skona både miljön och plånboken... Väldigt många av sakerna i boken gör vi redan, främst på energi-och matsidan, men det finns alltid möjlighet att göra MER!

Boken var senast hos Skumme, dessförinnan hos familjen Andersson och ännu tidigare hos Home on the Range, där jag först fick läsa om den. Boken vill nu vidare på sin resa, kanske går den resan hem till dig? Det enda du behöver göra är att länka till både föregående och nästkommande läsare så man kan följa bokens väg! Och naturligtvis se till så att boken förtsätter vandra runt och dela med sig av sitt budskap. =) Skriv en kommentar, så kanske det blir du som får hem boken i brevlådan nästa gång.

6 kommentarer:

Koola Viola sa...

Nämen vad kul att den fortfarande snurrar runt! Den var hos mig innan Home on the Range :D

Göran sa...

Och Koola Viola fick den utav mej..
... och jag fick den av Bondjäntan

Linda Färnevik sa...

japp, den går runt! Undrar vem som vill ha den här näst? Ingen spekulant ännu...

syster yster sa...

Jag skulle gärna vilja vara den som får låna vandringsboken ett tag.:) Bara jag vet vad jag ska göra för att få den.
Maila mej på svea-72@hotmail.com// Lena

Fredrik sa...

Sen tar vi gärna hand om boken

Linda Färnevik sa...

Då ska jag meddela syster-yster att ni står näst på tur Fredrik! Jag har ännu inte "hunnit" skicka boken!