torsdag, mars 19, 2009

Chokladdoppad busunge

Idag har jag & Alma haft en härlig eftermiddag i det fantastiska vårvädret och fått gjort en massa nytta! Vi har rivit och transporterat bort den gamla grishagen som jag satte upp i sommras åt kultingarna, plockat undan en del bråte och gjort lite fint i trädgården vilket kändes jäkligt skönt! Sedan belönade vi oss själva med ett glas saft på ljugarbänken, då kändes det verkligen att det var vår!

Nu på kvällen så var Alma inne själv en kort stund medan jag tog in fåren, och när jag kom in igen möttes jag av den här synen:Alma hade klättrat högst upp i kylskåpet och fått tag i en kaka mörk choklad. Det var tydligen gott! =) och fruktansvärt kladdigt. Men ändå, chokladdoppat barn är såpass gulligt att jag var tvungen att plocka fram kameran ur jackfickan innan det blev dax för avtvättning i badrummet. =)

2 kommentarer:

Nina sa...

lägg en massa halm under bajsrännan !!! så att du får ett helt ägg !!!

Sicken gullunge hon är lilla Alma !!!

kramelikram/NINA

Linda Färnevik sa...

Det blev halm under pinnen, och bara för det har hönan, nu vet jag dessutom vem den skyldiga är, har därför övergått till att värpa i redet! =)